در رتبه‌بندی 2020 اعلام شد؛ حفظ رتبه دوم دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در رده‌بندی گوگل‌اسکولار
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) از حفظ رتبه دوم این واحد دانشگاهی در رده‌بندی سایت گوگل‌اسکولار در سال 2020 خبر داد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) از حفظ رتبه دوم این واحد دانشگاهی در رده‌بندی سایت گوگل‌اسکولار در سال 2020 خبر داد.

روابط عمومی و اطلاع رسانی، مجید طغیانی در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان از حفظ رتبه دوم این دانشگاه در رده‌بندی سایت گوگل‌اسکولار در سال 2020 خبر داد و گفت: در جولای 2020 دانشگاه‌های برتر با استناد به نمایه‌های برتر Google Scholar مشخص شدند و براساس نتایج این سایت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) مانند سنوات قبل از بین 20 دانشگاه آزاد حائز رتبه، پس از واحد علوم تحقیقات تهران در رتبه دوم قرار گرفته است.

معاون پژوهش و فناوری واحد اصفهان(خوراسگان) عنوان کرد: بنابر اعلام سایت رتبه‌بندی وبومتریک، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با یک پله ارتقا، در رتبه نهم بین دانشگاه‌های آزاد اسلامی قرار گرفت.

طغیانی ادامه داد: این واحد دانشگاهی در این نوبت در دو شاخص Presence (تعداد صفحات وب) و Openness (تعداد فایل‌های غنی) رشد مناسبی داشته است و همچنین بین کل دانشگاه‌های کشور با هفت رتبه ارتقا در جایگاه هشتاد و یکم قرار گرفت.

وی یادآور شد: پایگاه «سایبرمتریکس» سالانه دو ویرایش از نظام «وبومتریکس» در ماه‌های ژانویه و جولای منتشر می‌کند که هدف از انتشار «وبومتریکس» نه تنها رتبه‌بندی وبگاه‌ها، بلکه بهبود انتشارات وبی است.

رئیس شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد استان اصفهان اضافه کرد: پشتیبانی از دسترسی آزاد، دسترسی الکترونیکی به انتشارات علمی و دسترسی به دیگر منابع دانشگاهی از نخستین هدف‌های این نظام رتبه‌بندی است که حضور (یا اندازه اطلاعات در وب)، تأثیر (یا مشاهده‌پذیری)، دسترسی (یا شفافیت/بازبودن)، و سرآمدی (یا پژوهش) سنجه‌هایی هستند که «وبومتریکس» برای ارزیابی وبگاه مؤسسه‌ها به کار می‌برد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) توضیح داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاع از رتبه‌های این واحد دانشگاهی در عرصه‌های ‌بین‌المللی و دریافت جزئیات بیشتر به آدرسhttp://webometrics.info/en/search/Rankings/azad مراجعه کنند.

تاریخ:
1399/05/25
تعداد بازدید:
2068
منبع:
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان ( خوراسگان ) مي باشد.
دانشگاه آزاد اسلامی  واحد اصفهان ( خوراسگان )
ورود اعضاء
بستن پنجره
Powered by DorsaPortal