اداره کارگزینی
تنظیم صورتجلسات کمیته های مختلف کارکنان و نظارت بر انجام کار تا مرحله نهایی
تکمیل و به روز رسانی سایت ساجد
تنظیم لیست اضافه کاری و کارکرد در پایان هر ماه به منظور ارائه به امور مالی درخصوص پرداخت حقوق و مزایا
نظارت بر انجام کلیه امور استخدامی از قبیل: انتصابات، ترفیع ، ارتقاء گروه، افزایش سنوات، مرخصی ، مأموریت، بازنشستگی و از کارافتادگی ، فوت، بازخرید و اخراج واستعفاء کارکنان
تهیه گزارش های لازم در زمینه کلیه امور کارکنان و ارائه آن جهت استحضار مدیریت
تهیه یا نظارت بر تهیه و تکمیل فرم های مشخصات پرسنلی کارکنان
نظارت بر تهیه و تنظیم حق کارآیی افراد مشمول و اعلام آن به مدیریت
کنترل احکام مأموریت کارکنان و محاسبه فوق العاده مأموریت با توجه به مقررات و تغییرات مصوب
مشارکت در تهیه لیست و محاسبات ساعات ورود و خروج، اضافه کاری و کسر کاری کارکنان
کنترل محاسبه عیدی کارکنان رسمی، قراردادهای استخدامی و پایان قرارداد
ارسال فرم های اظهار نظر در مورد پرسنل قبل از استحقاق جهت پرداخت اضافه حقوق و یا سنوات و یا تمدید قرارداد
بررسی اسناد پرداختی حقوق و مزایای مربوط به کارکنان ساعتی و ارائه به مافوق
انجام امور مربوط به تهیه کارت شناسایی کارکنان