دکترنجفی تشریح کرد؛ جزئیات تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت مخابرات منطقه اصفهان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، جزئیات تفاهم‌نامه این دانشگاه و شرکت مخابرات منطقه اصفهان را تشریح کرد و ارتقای کمّی و کیفی را از اهداف و برنامه‌های مشترک این تفاهم‌نامه برشمرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، جزئیات تفاهم‌نامه این دانشگاه و شرکت مخابرات منطقه اصفهان را تشریح کرد و ارتقای کمّی و کیفی را از اهداف و برنامه‌های مشترک این تفاهم‌نامه برشمرد.

روابط عمومی و اطلاع رسانی، پیام نجفی در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه مشترک میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) و شرکت مخابرات منطقه اصفهان اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در راستای اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی و ارتقای دانش برای افزایش تولید ملی و بهره‌برداری دوسویه میان دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت مخابرات منطقه‌ای اصفهان به امضا رسید.

وی اضافه کرد: ارتباط متقابل میان مؤسسات خدماتی، علمی، آموزشی، پژوهشی و ... از الزامات توسعه و پیشرفت هر جامعه قلمداد می‌شود و این تفاهم‌نامه به ارتقای کمّی و کیفی اهداف و برنامه‌های مشترک کمک می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان و شرکت مخابرات در موضوعات آموزشی (برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، همایش‌ها و بازدیدهای علمی و کارآموزی دانشجویان در قالب طرح پویش)، موضوعات پژوهشی (حمایت از اجرای پایان‌نامه‌های دانشجویان به‌ویژه تحصیلات تکمیلی، راه‌اندازی شتاب‌دهنده مشترک، استفاده از ظرفیت اعضای هیئت علمی در انجام طرح‌ها و پروژه‌های مخابراتی و ارتباطی تنظیم شده است.

نجفی به سایر جزئیات تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان و شرکت مخابرات این استان اشاره و عنوان کرد: در حوزه فناوری نیز مشاوره در زمینه ارائه راهکارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات به‌منظور ارتقای زیرساخت‌های ارتباطی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و سیستم آموزش مجازی، تسهیل در کاهش قیمت مصرف اینترنت برای استادان و دانشجویان متصل به سامانه‌های آموزش مجازی (LMS) مدنظر بوده است.

تاریخ:
1399/10/27
تعداد بازدید:
818
منبع:
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان ( خوراسگان ) مي باشد.
دانشگاه آزاد اسلامی  واحد اصفهان ( خوراسگان )
ورود اعضاء
بستن پنجره
Powered by DorsaPortal