دکتر نجفی در مراسم استقبال از نودانشجویان عنوان کرد؛ افتخارات علمی عاملی برای استقبال دانشجویان از دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: این واحد دانشگاهی به علت افتخارات علمی و تربیت دانش‌آموختگان توانمند در بسیاری از تخصص‌ها و رشته‌های دانشگاهی، انتخاب نخست داوطلبان و دانشجویان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: این واحد دانشگاهی به علت افتخارات علمی و تربیت دانش‌آموختگان توانمند در بسیاری از تخصص‌ها و رشته‌های دانشگاهی، انتخاب نخست داوطلبان و دانشجویان است.

روابط عمومی و اطلاع رسانی،پیام نجفی در مراسم استقبال از نودانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) که به‌صورت مجازی برگزار شد با بیان افتخارات این واحد دانشگاهی اظهار کرد: این واحد دانشگاهی در طول سه دهه فعالیت خود توانسته جایگاه قابل توجهی در سطح ملی و بین‌المللی داشته باشد و با تربیت دانش‌آموختگان توانمند در بسیاری از تخصص‌ها و رشته‌های دانشگاهی، انتخاب نخست داوطلبان است.

وی افزود: وجود زیرساخت‌های علمی و پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) و حضور استادان مجرب و صاحب‌نام در رشته‌های تخصصی دانشگاه، علاوه بر ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و برآورده کردن نیاز علمی جامعه، زمینه پذیرش و حضور دانشجویان در دوره‌های تحصیلات تکمیلی برای تولید علم در قالب مقالات، تدوین کتب تخصصی و حضور در مجامع علمی ملی و بین‌المللی را فراهم کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان درباره تعاملات دانشگاه در عرصه بین‌الملل گفت: عواملی مانند برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شرق آفریقا، اعطای نشان مدیریت کیفیت به دانشگاه در فرانسه و تفاهم‌نامه‌های متعدد با کشورهای انگلستان، سوئیس، فرانسه، مالزی، ترکیه، سنگاپور و جمهوری چک باعث شده تا نگاه ویژه‌ای در عرصه علمی به این دانشگاه صورت گرفته و انتخاب بسیاری از دانشجویان بسیاری برای ادامه تحصیل باشد.

نجفی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) اکنون با بهره‌مندی از رشته‌های متنوع، میزبان صدها دانشجوی غیرایرانی از کشورهای مختلف آسیایی و آفریقایی است.

فعالیت‌های سازنده‌ دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان

وی زیرساخت‌های آزمایشگاهی، پژوهشی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان را قابل اعتنا دانست و عنوان کرد: در این دانشگاه علاوه بر تمرکز بر روی رسالت آموزشی، شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد شاخصی داریم که ازجمله آنها می‌توان سراهای نوآوری گیاهان دارویی، فرش ماشینی، IT و سرای نوآوری تکنولوژی آموزشی را نام برد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان ادامه داد: در همه این سراهای نوآوری و شرکت‌های همکار مرتبط، نیروی توانمند و متخصص در این رشته‌ها کم داریم و زمینه‌ اشتغال و درآمدزایی در این عرصه‌ها به‌وفور یافت می‌شود.

نجفی توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) فعالیت‌های سازنده‌ای مانند میزبانی بسیاری از همایش‌های ملی و بین‌المللی ازجمله آسایهل 2015، حمایت از فعالیت دانش‌بنیان ازجمله تولید بذر و 10 مجله علمی معتبر به چاپ رسانده و افق حرکتی این واحد دانشگاهی به‌عنوان دانشگاه کارآفرین و جامعه‌محور سبب شده تا بر اساس رتبه‌بندی به‌عنوان برترین واحد دانشگاهی استان اصفهان و دومین دانشگاه استان پس از دانشگاه دولتی اصفهان شناخته شود.

تاریخ:
1399/09/29
تعداد بازدید:
823
منبع:
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان ( خوراسگان ) مي باشد.
دانشگاه آزاد اسلامی  واحد اصفهان ( خوراسگان )
ورود اعضاء
بستن پنجره
Powered by DorsaPortal