«طرح پویش» متضمن اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی
دکتر پیام نجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اصفهان درباره طرح پویش و اجرای آن در استان اصفهان اظهار کرد: ازجمله طرح‌های راهبردی که قادر به ایجاد تحول در بخش صنعت و تولید است و می‌تواند در تحقق رسالت دانشگاه در راستای حل مسائل کشور مؤثر باشد، طرح پویش بوده که علاوه بر ایجاد تعامل سازنده بین این دو بخش، تضمین‌کننده اشتغال مرتبط با تخصص دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در رشته‌های مختلف است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: طرح پویش علاوه بر ایجاد تعامل سازنده بین صنعت و تولید، تضمین‌کننده اشتغال مرتبط با تخصص دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در رشته‌های مختلف است.

پیام نجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اصفهان درباره طرح پویش و اجرای آن در استان اصفهان اظهار کرد: ازجمله طرح‌های راهبردی که قادر به ایجاد تحول در بخش صنعت و تولید است و می‌تواند در تحقق رسالت دانشگاه در راستای حل مسائل کشور مؤثر باشد، طرح پویش بوده که علاوه بر ایجاد تعامل سازنده بین این دو بخش، تضمین‌کننده اشتغال مرتبط با تخصص دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در رشته‌های مختلف است.

وی افزود:‌ با سرمایه‌گذاری و تمرکز و اصرار بر اجرای طرح پویش، علاوه بر ایجاد تعامل سازنده بخش‌های تولیدی و خدماتی و مراکز علمی و آموزشی، زمینه اشتغال مرتبط با تخصص فارغ‌التحصیلان دانشگاه نیز فراهم می‌شود.

دبیر هیئت‌ امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: این دانشگاه با برخورداری از ده‌ها رشته کارشناسی ارشد با بهترین کیفیت آموزشی و رویکرد تحقیقاتی و با توجه به استقرار مرکز رشد واحدهای فناوری با استقبال از طرح‌ها و برآورده کردن نیاز علمی، تحقیقاتی صنایع و بنگاه‌های تجاری از ایده‌های دانش‌بنیان دانشجویان تا رسیدن به مرحله تجاری‌سازی حمایت می‌کند.

نجفی اضافه کرد: حضور استادان مجرب و صاحب‌نام در رشته‌های تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان)، علاوه بر ارتقای کیفیت خدمات آموزشی، زمینه تولید علم در قالب مقالات، تدوین کتب تخصصی و حضور در مجامع علمی ملی و بین‌المللی را برای دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی فراهم کرده است.

وی با اشاره به مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاه‌های به‌روز دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان مطرح کرد: تنوع رشته‌های کارشناسی ارشد در گروه‌های علوم انسانی، کشاورزی، پزشکی و پیراپزشکی، علوم اجتماعی، علوم ورزشی و تربیت‌بدنی، علوم پایه، معماری و شهرسازی، فنی و مهندسی، زبان‌های خارجی و مدیریت و ... دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان را به قطب علمی و تحقیقاتی در استان بدل کرده است.

تاریخ:
1399/06/24
تعداد بازدید:
1292
منبع:
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان ( خوراسگان ) مي باشد.
دانشگاه آزاد اسلامی  واحد اصفهان ( خوراسگان )
ورود اعضاء
بستن پنجره
Powered by DorsaPortal