صفحه نخست
گالري
تورمجازی
ورود/اعضاء
نقشه سایت
تماس باما
RSS
دوباره تلاش کنید
English
العربیة
IntlAffairs
!!!b1!!!
!!!b1!!!
درباره دانشگاه
شهر اصفهان
پیشینه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان)
دانشگاه من (داوطلبان تحصيل در اين دانشگاه كليك كنند)
افتخارات، موفقیت ها و مقامهای کسب شده
ریاست
هیئت رئیسه
مدیران
روسا، معاونین و مدیران اسبق
کارکنان اسبق
اهداف دانشگاه
وظایف دانشگاه
منشور اخلاقي فرهنگي دانشگاه
مكان نماي دانشگاه در شهر اصفهان
رياست
گزینش
روابط عمومي
فناوری اطلاعات
امور بین الملل
اداره کل حراست
پژوهش و فناوري
سامانه هاي پژوهشي
سامانه اصالت سنجي پايان نامه دانشگاه آزاد
سامانه پژوهشی دانشگاه
سامانه پژوهشيار
سامانه نشريات دانشگاه
پیگیری و انجام امور پایان نامه در دوره فاصله گذاری
امور پژوهشی
اعضای هیئت علمی
امور پژوهشی/پایان نامه ها ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی
درخواستهای الکترونیکی
درخواستهای الکترونیکی دانشجویان
درخواست شرکت در طرح پویش
منطقه 2 زیست بوم فناوری
سراهای نوآوری و مدارس عالی
سراها
سرای نوآوری گیاهان دارویی استان اصفهان
سرای نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات
مدرسه عالی مهارت گیاهان دارویی
مراكز رشد فناوري
مرکز رشد فناوری تخصصی گیاهان دارویی
مرکز رشد واحدهای فناوری
مراكزتحقيقاتي
مراکز تحقیقاتی فعال
فرم های خام مراکز تحقیقاتی
بخشنامه ها و فرم های خام مراکز تحقیقاتی پزشکی
قطب علمی ترانسژنزیز
دفتر ارتباط با صنعت
امور مقالات
انتشارات دانشگاه
نشریات علمی
همايش ها
پورتال كتابخانه
باشگاه پژوهشگران جوان
معرفي باشگاه پژوهشگران جوان
انجمن هاي علمي
منابع الكترونيكي
مرکز مشاوره پژوهشی دانشگاه
آموزشی
وب سایت معاونت آموزشی
آموزشیار
آموزش مجازی
سرفصل رشته ها
لیست آفلاین دروس ارائه شده
لیست مکان برگزاری دروس ارائه شده
راهنمای کلاس های دانشگاه
سامانه کلاس یاب
فرهنگي دانشجويي
فرهنگي
امور فرهنگی
ستاد اقامه نماز
کانون قرآن و عترت
اداره فرهنگی ( فوق برنامه)
دانشجويي
امور دانشجویی
اداره دانش آموختگان
مركز مشاوره و خدمات روانشناختي
دايره مشمولين
كانون فارغ التحصيلان
اداري مالي
مناقصه و مزايده
امور اداری
صندوق رفاه (امور وام دانشجویی)
فناوری اطلاعات
سامانه های مجازی
در دانشگاه آزاد اسلامي اصفهان(خوراسگان) رخ داد؛
موفقيت بانوي 71 ساله اصفهاني در اخذ مدرك كارشناسي ارشد
بانوي 71 ساله اصفهاني با شركت در آزمون ورودي و پذيرش در دانشگاه آزاد اسلامي
اصفهان(خوراسگان) موفق به اخذ كارشناسي در رشته زبان و ادبيات انگليسي شد.
خديجهبانو حقاني متولد 1328 اصفهان فارغالتحصيل كارشناسي ارشد رشته آموزش زبان انگليسي از دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان(خوراسگان) در تاريخ بيستم خرداد 99 است.
وي سال 93 تصميم به آغاز تحصيل گرفته و از همان زمان با شركت در آزمون ورودي و پذيرش در دانشگاه آغاز به تحصيل كرد و خرداد 97 موفق به اخذ كارشناسي در رشته زبان و ادبيات انگليسي شد و مهر همان سال براي كارشناسي ارشد پذيرفته شد و تحصيل خود در اين مقطع را آغاز كرد.
شوق بازگشت به تحصيل وي در آستانه 70 سالگي و كسب موفقيت با وجود همه موانعي كه ميتوانست براي او ايجاد شود بهانهاي شد تا به سراغ اين بانوي اصفهاني برويم.
خديجه بانو حقاني با اشاره به چگونگي رغبت به ادامه تحصيل در سن 71 سالگي اظهار كرد: دو عامل زنگ هشداري براي خطر ابتلا به فراموشي شد تا به فكر چارهاي براي اصلاح آن باشم. نخست اينكه در امور روزانه و كارهاي روزمره خيلي از كارها و مسائل مهم را فراموش ميكردم و دوم اينكه در مورد عبادات و فرائض ديني كمكم بهسوي فراموشي ميرفتم و احساس اين را داشتم كه ممكن است به فراموشي پيوسته دچار شوم از همان موقع تصميم به حل اين مشكل گرفتم و اين نقطه آغازي براي قدم گذاشتن در جاده علم شد.
وي هدف ديگر از تحصيل در سن 71 سالگي را يادآور شد و توضيح داد: در طول زندگي مشوق بسياري از دوستان و نزديكان براي گرايش بهسوي علم و ادامه تحصيل بودم كه مدتها با تحصيل خداحافظي كرده بودند؛ بنابراين با خود گفتم چرا من اين كار را نكنم و ادامه تحصيل ندهم و بهتر است با آغاز به تحصيل علاوه بر سفارش زباني اقدام عملي هم انجام داده باشم.
فارغالتحصيل كارشناسي ارشد رشته آموزش زبان انگليسي از دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان(خوراسگان) درباره مشكلات تحصيل در اين سن گفت: از روز نخست همه امور زندگي بر اساس زمانبندي خاص براي هر كاري بود، مثل زمانبندي امور منزل و خانهداري، زمانبندي انجام ورزش، زمانبندي رسيدگي به امور خارج از منزل و براي آغاز به تحصيل و قاعدتاً گرفتاريهاي پس از آن نيز زمانبندي و برنامهريزي خاصي پيشبيني كرده بودم.
حقاني اضافه كرد: تاكنون بر اساس همان زمانبندي و برنامهريزي بهگونهاي كه زياني به ابعاد ديگر زندگي شخصي وارد نكند، پيش رفته و موفق بودهام؛ بنابراين به همه دوستداران علم و موفقيت براي رسيدن به كاميابي دو عامل را توصيه ميكنم. نخست سحرخيز بودن براي نيل به موفقيت و ديگري برنامهريزي و زمانبندي براي رسيدن به همه كارها بهگونهاي كه از كار ديگر بازنمانند.
وي درباره واكنش خانواده و اطرافيان در مورد ادامه تحصيل در اين سن عنوان كرد: همه اعضاي خانواده داراي تحصيلات آكادميك در سطح عالي هستند ازجمله همسرم مدرس اقتصاد در دانشگاه، برادر بزرگم دكتري رياضي، پسرم دكتري مديريت صنعتي از دانشگاه آزاد اسلامي و دخترم مدرك كارشناسي ارشد دارند؛ بنابراين سفارشها و تشويق آنان در درجه نخست و احساس نياز براي عقب نماندن از اين قافله و همراهي با ساير اعضاي خانواده موجب آغاز و ادامه دادن با قدرت بيشتر اين مسير شد.
حقاني درباره هدف نهايي خود از ادامه تحصيل به آنا گفت: اول از همه براي خود علم و تسكين و اغناي روحي خودم، چون من مشوق لساني براي ادامه تحصيل بسياري از نزديكان و اقوام بودهام و خواستم مشوق عيني و عملي نيز باشم و به همين علت به دنبال فراگيري تحصيلات آكادميك بودم و ديگر اينكه از كودكي خواهان اين بودم كه بتوانم در زمينه روانشناسي تخصص يافته و صاحب انديشه شوم و به همين دليل در پي اخذ مدرك دكتري و تأسيس مركز مشاوره روانشناسي بودم و اميدوارم با لطف خدا بتوانم به اين خواسته نيز نائل شوم.
تاریخ:
1399/05/12
تعداد بازدید:
797
منبع:
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به
دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان ( خوراسگان )
مي باشد.
ورود اعضاء
Powered by
Dorsa
Portal