آيت‌الله طباطبايي‌نژاد:
عملكرد دانشگاه آزاد مؤيد عنوان «اسلامي»بودن آن باشد
نماينده ولي‌فقيه در استان اصفهان گفت: وجود واژه «اسلامي» در عنوان دانشگاه آزاد اسلامي عملكرد اين دانشگاه را تحت‌الشعاع قرار داده و بايد سيستم آموزشي به شكلي طراحي شود كه دانشجويان از نظر علمي، اخلاقي و ديني در تراز جامعه اسلامي تربيت شوند.

آيت‌الله سيديوسف طباطبايي‌نژاد در ديدار اعضاي هيئت رئيسه دانشگاه آزاد اسلامي استان اصفهان اظهار كرد: يكي از اهداف تأسيس دانشگاه آزاد اسلامي، تربيت نيروي انساني متخصص و متعهد براي كشور بوده و امروز كشورمان نيازمند نيروهاي جوان، متخصص، متعهد و پاك‌دستي است كه دل در گرو وطن و اسلام دارند و دانشگاه آزاد اسلامي بايد دانشجوياني در سطح انقلاب اسلامي تربيت كند.

وي افزود: با توجه به تأسيس دانشگاه آزاد اسلامي با مأموريت‌هاي مختلف از جمله كادرسازي براي نظام اسلامي، مسئولان بايد درباره شناسايي، بررسي نيازهاي كشور و تربيت نيروي انساني ماهر، متخصص و متعهد براي رفع نيازها و تحقق اين هدف چابك‌تر و فعال‌تر از قبل اقدام كنند.

نماينده ولي‌فقيه در استان اصفهان اضافه كرد: هرچند اقدامات و كسب افتخارات توسط دانشگاه آزاد اسلامي استان اصفهان بسيار زياد و چشمگير بوده است؛ اما انتظار مي‌رود با تلاش مسئولان و دانشجويان، اتهاماتي كه با عنوان پايين بودن سطح آموزش‌ها يا دانشگاه سرمايه‌دار به آن زده شده، به مرور زمان برطرف شود.

طباطبايي‌نژاد تصريح كرد: امروز، كشورمان نيازمند نيروهاي جوان، متخصص، متعهد و پاك‌دستي است كه دل در گرو وطن و اسلام دارند و براي پيشرفت اين كشور از هيچ تلاشي دريغ نمي‌كنند؛ بنابراين عملكرد و خروجي دانشگاه آزاد اسلامي بايد از جمله بهترين و باكيفيت‌ترين عملكردها باشد.

وي ادامه داد: وجود واژه «اسلامي» در عنوان دانشگاه آزاد اسلامي عملكرد اين دانشگاه را تحت‌الشعاع قرار داده و بايد سيستم آموزشي به شكلي طراحي شود كه دانشجويان از نظر علمي، اخلاقي و ديني در خور جامعه اسلامي تربيت شوند و علاوه بر كسب مراتب بالاي علمي، متدين‌تر از ساير دانشجويان باشند.
تاریخ:
1399/05/12
تعداد بازدید:
607
منبع:
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان ( خوراسگان ) مي باشد.
دانشگاه آزاد اسلامی  واحد اصفهان ( خوراسگان )
ورود اعضاء
بستن پنجره
Powered by DorsaPortal