صبح امروز صورت گرفت؛ بازديد معاون رئيس‌جمهوري از آخرين دستاوردهاي دانشگاه آزاد اسلامي اصفهان
معاون علمي و فناوري رئيس‌جمهوري از نمايشگاه آخرين دستاوردهاي فناورانه و دانش‌بنيان مراكز رشد فناوري دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان (خوراسگان) بازديد كرد.

معاون علمي و فناوري رئيس‌جمهوري از نمايشگاه آخرين دستاوردهاي فناورانه و دانش‌بنيان مراكز رشد فناوري دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان (خوراسگان) بازديد كرد.

روابط عمومي و اطلاع رساني: سورنا ستاري صبح امروز با حضور در دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان(خوراسگان) از نمايشگاه آخرين دستاوردهاي فناورانه و دانش‌بنيان مراكز رشد فناوري اين واحد دانشگاهي و منتخب مراكز رشد فناوري واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامي استان اصفهان بازديد و اين اقدامات و فعاليت‌ها را رضايت‌بخش عنوان كرد.

معاون علمي و فناوري رئيس‌جمهور در ابتدا از نمايشگاه محصولات و خدمات فناورانه تعدادي از شركت‌هاي مستقر در واحد اصفهان (خوراسگان) و ساير واحدهاي استان بازديد كرد و از نزديك با برخي از محصولات هسته‌ها و شركت‌هاي مستقر آشنا شد.

ستاري با ابراز خرسندي از حضور در اين مجموعه و آشنايي با فعاليت‌هاي مجموعه دانشگاه آزاد استان خواستار ادامه روند اين فعاليت‌ها شد و ابراز اميدواري كرد كه با همكاري معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري و پيگيري مسئولان استاني و تلاش مديران دانشگاه آزاد اسلامي بتوانيم شاهد انجام مراحل تجاري‌سازي محصولات و عرضه هرچه سريع‌تر دستاوردها به بازار باشيم.

در اين مراسم كه در محل تالار جانبي اميركبير دانشگاه آزاد واحد اصفهان (خوراسگان) و با رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي و حفظ فاصله‌گذاري‌هاي اجتماعي تشكيل شد، 45 شركت از دانشگاه‌هاي آزاد استان و مراكز رشد اين واحدها با نمايش محصولات فناورانه و دانش‌بنيان به ارائه دستاوردها و حاصل تلاش يك سال اخير خود پرداختند.

محققان و نوآوران حاضر با معاون علمي و فناوري رئيس‌جمهور به گفتگو پرداخته و درباره ابداعات، محصولات و فعاليت‌هاي در دست اقدام خود، توضيحاتي ارائه كردند.

تاریخ:
1399/04/31
تعداد بازدید:
588
منبع:
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان ( خوراسگان ) مي باشد.
دانشگاه آزاد اسلامی  واحد اصفهان ( خوراسگان )
ورود اعضاء
بستن پنجره
Powered by DorsaPortal