كارت بانكي دانشجويان غير ايراني در دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان رونمايي شد.
روابط عمومي و اطلاع رساني: آيين رونمايي از سفير كارت دانشجو با حضور اعضاي هيئت رئيسه دانشگاه آزاد اسلامي استان اصفهان، مسئولان و مديران بانك ملي استان اصفهان و نمايندگان دانشجويان غير ايراني در واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شد.

روابط عمومي و اطلاع رساني: آيين رونمايي از سفير كارت دانشجو با حضور اعضاي هيئت رئيسه دانشگاه آزاد اسلامي استان اصفهان، مسئولان و مديران بانك ملي استان اصفهان و نمايندگان دانشجويان غير ايراني در واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شد.

پيام نجفي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي استان اصفهان در اين آيين ضمن تبريك ايام ولادت امام هشتم(ع) و بزرگداشت دهه كرامت گفت: با امضا تفاهم نامه با بانك ملي و در راستاي خدمات رساني به دانشجويان غير ايراني دانشگاه آزاد استان اصفهان، سفير كارت دانشجو كه پاسخي به نياز افتتاح حساب و مشكلات ناشي از عدم نقدينگي و مراودات و انجام امور بانكي اين دانشجويان است، تهيه و به‌طور رسمي به بهره برداري رسيد.

دبير هيئت امناي دانشگاه آزاد اسلامي استان اصفهان خاطرنشان كرد: اين كارت كه براي اولين بار در دانشگاه آزاد اسلامي و براي دانشجويان غيرايراني طراحي و اجرا شده داراي قابليت‌هاي متفاوت و كارآمدي است كه در آينده مي‌توان بهره برداري از اين كارت را براي ساير دانشجويان در استان اصفهان و حتي در كل كشور تعميم داد.

نجفي اظهار كرد: از خصوصيات منحصر به فرد اين كارت مي‌توان به قابليت تجميع اطلاعات هويتي و فردي دانشجويان و استفاده در موارد گوناگون به‌عنوان كارت شناسايي، كارت دانشجويي، خدمات بيمه‌اي و شهري، شارژ كارت تغذيه، امور مربوط به آموزش و پژوهش، امكان حضور و غياب و نيز پشتيباني تمامي سرويس‌هاي بانكي جمهوري اسلامي بر مدار شبكه شتاب و ... نام برد.

وي در خصوص علت نامگذاري اين كارت گفت: در دكترين جديد دانشگاه آزاد اسلامي در حوزه بين الملل اعتقاد بر اين است كه دانشجويان بين الملل پس از فراغت از تحصيل به‌عنوان سفيران دانشگاه آزاد اسلامي در موطن خود هستند، به همين علت اين كارت بانكي به افتخار ايشان به سفير كارت دانشجو نامگذاري شد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان ضمن تقدير از مساعدت و همكاري همه جانبه معاونت امور بين الملل و دانشجويان غيرايراني دانشگاه آزاد اسلامي اظهار كرد: اين طرح، گوشه‌اي از خدمات انجام گرفته در حوزه امور بين الملل و دانشجويان غيرايراني دانشگاه آزاد اصفهان است كه در جهت رفاه حال اين دسته از دانشجويان و در ادامه برنامه‌هاي رفاهي متنوع از جمله اسكان، تهيه خوابگاه‌هاي متاهلين و مجردين صورت گرفته است.

نجفي افزود: در طراحي اين كارت از رنگ فيروزه‌اي كه به رنگ شهر زيباي گنبدهاي فيروزه‌اي اصفهان است استفاده شده و همچنين پوسته(تم) امور بين الملل و دانشجويان غيرايراني در دانشگاه آزاد اسلامي اصفهان به رنگ فيروزه‌اي است.

تاریخ:
1399/04/14
تعداد بازدید:
760
منبع:
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان ( خوراسگان ) مي باشد.
دانشگاه آزاد اسلامی  واحد اصفهان ( خوراسگان )
ورود اعضاء
بستن پنجره
Powered by DorsaPortal