1399/09/19
اجرای طرح غربالگری کرونا در دانشگاه

همکاران گرامی

با سلام و احترام

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) در نظر دارد جهت حفظ سلامت کلیه کارکنان گرامی و اعضای محترم هیات علمی که به ناچار می بایستی در شرایط موجود در محل کار خود حضور داشته باشند طرح غربالگری کرونا را از آذرماه تا پایان اسفندماه اجرا نماید. لذا از همکاران گرامی تقاضا می شود موارد ذیل را مطالعه نمایند.

1-     جهت اجرای صحیح این طرح هر3 روز یک بار (روزهای جمعه و دوشنبه) تا ساعت 24 کلیه کارکنان و اعضای محترم هیات علمی می توانند اقدام به تکمیل فرم غربالگری کرونا در سایت اصلی دانشگاه نمایند.

2-     کلیه اطلاعات تکمیل شده این عزیزان، به شکل محرمانه توسط تیم غربالگری مرکز تحقیقات سلامت جامعه مورد ارزیابی قرار می­گیرد.

3-     در صورت وجود علایم مشکوک روز بعد از تکمیل فرم غربالگری با همکاران محترم تماس گرفته خواهد شد.

4-     در صورت تایید احتمال خطر بالای ابتلا به کوید 19 (با توجه به فرم خود اظهاری و تماس های گرفته شده)، این عزیزان جهت تصمیم گیری در خصوص عدم حضور ایشان در محیط کار به بخش مربوطه  به طور محرمانه معرفی خواهند شد.

5-     همکاران محترمی که در روزهای جمعه، یکشنبه ، دوشنبه دچار علایم مشکوک شدند می­توانند از ساعت 20 تا 21 با مرکز تحقیقات سلامت جامعه (شماره تماس: 09305629944 ) و در روزهای شنبه و سه ­شنبه با (شماره تماس: 09032931398 ) جهت مشاوره تماس حاصل نمایند.

6-      در صورت تایید احتمال ابتلا با توجه به اقدامات فوق، از این همکاران خواسته می شود به پزشک یا مرکز بهداشت منطقه خود مراجعه نمایند و در سامانه خودارزیابی وزارت بهداشت نیز اطلاعات خود را ثبت کنند.

7-     اسامی همکاران محترمی که با توجه به بررسی بعمل آمده احتمال خطر ابتلای آنان تایید شود جهت پیگیری وضعیت سلامت ایشان به دفتر پزشک معتمد دانشگاه ارسال می­گردد.

8-     همکاران توجه نمایند که در صورت تصمیم و تایید عدم حضور در محیط کار در طی روزهای اعلام شده، برگشت و حضور مجدد این عزیزان در محل کار با تاییدیه مرکز خدمات سلامت امکان پذیر است (ارائه اصل گواهی به دفتر پزشک معتمد دانشگاه )

9-     جهت حسن اجرای این طرح غربالگری و با توجه به اصول کلی در اجرای اینگونه طرح ها که سلامت تعداد زیادی از افراد جامعه از پیامد آن می باشد لذا به اطلاع همکاران رسانده می شود که با توجه به هماهنگی های انجام شده در مرحله اول در صورت فراموشی همکاران محترم در تکمیل فرم غربالگری کرونا به این عزیزان اطلاع رسانی می شود و در مراحل بعدی به ناچار جریمه نقدی25( هزارتومان) در نظر گرفته می شود و در صورت حداقل 3 بار فراموشی در تکمیل فرم غربالگری موارد فوق جهت پیگیری این امر مهم  به اطلاع کمیته رسیدگی به انضباط اداری رسانده خواهد شد. پیشاپیش از مطرح کردن و اجرای این موضوع پوزش می خواهیم.

10- لازم به توضیح است که صحت کلیه اطلاعات درج شده در فرم خوداظهاری غربالگری کرونا بر عهده همکار محترمی است که فرم را تکمیل نمودند .

 

رئیس مرکز تحقیقات سلامت جامعه

دکتر نرگس صادقی
تعداد بازدید:
2402
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به دانشگاه آزاد اسلامي واحد اصفهان ( خوراسگان ) مي باشد.
دانشگاه آزاد اسلامی  واحد اصفهان ( خوراسگان )
ورود اعضاء
بستن پنجره
Powered by DorsaPortal