1401/07/16
اطلاعیه شماره (5): مکان برگزاری دروس و سامانه کلاس یاب نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401
 
اطلاعیه شماره (5): قابل توجه کلیه دانشجویان گرامی
مکان برگزاری دروس و سامانه کلاس یاب
نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401

 

rabi 
 

ن و القلم و مایسطرون

قسم به قلم و آنچه می نویسد و سپاس صاحب آن را که به بشر قدرت تفکر و اندیشه عنایت فرمود و زمینه پیشرفت و تعالی او را فراهم نمود.

مهرماه، نوید دهنده بهار تعلیم و تربیت و سرآغاز بالندگی علمی کشور است و مقارن شدن شروع سال تحصیلی با آغاز ماه ربیع الاول بسیار نیکوست. ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، شروع دلنشین درس و دانشگاه را به دانشجویان عزیز به ویژه دانشجویان جدید الورود تبریک عرض نموده و به منظور هرچه بهتر برگزار شدن کلاس های نیمسال اول 1402-1401 توجه دانشجویان گرامی را به موارد ذیل جلب می نماید:

دانشجوی گرامی جهت مشاهده مکان تشکیل کلاس ها علاوه بر سامانه آموزشیار می توانید از طریق لینک زیر نیز براساس گروه آموزشی مربوطه نسبت به مشاهده مکان تشکیل کلاس ها اقدام نمایید.

 

 

لازم به ذکر است جهت راهنمایی هر چه بهتر به منظور جستجو و مسیریابی هرچه سریعتر محل تشکیل کلاس در زمان مراجعه حضوری به دانشگاه، دانشجویان گرامی می توانند از طریق نرم افزار کلاس یاب به آدرس http://khuisfvr.com و یا با اسکن بارکد زیر در گوشی هوشمند خود به سامانه مذکور وارد و با تعیین ساختمان و سپس انتخاب شماره کلاس، مکان کلاس مورد نظر را مشاهده و از طریق مسیریابی بوسیله نقشه راهنما به کلاس انتخاب شده هدایت شوند.

 

راهنمای استفاده از سامانه کلاس یاب
khuisfvrs 

 

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی
واحد اصفهان (خوراسگان)
تعداد بازدید:
21754
Powered by DorsaPortal