1401/07/13
اطلاعیه شماره (3): نحوه و زمان برگزاری دروس هوشمند نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401
 
اطلاعیه شماره (3): قابل توجه کلیه دانشجویان گرامی
نحوه و زمان برگزاری دروس هوشمند
نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401

 

rabi 
 

ن و القلم و مایسطرون

قسم به قلم و آنچه می نویسد و سپاس صاحب آن را که به بشر قدرت تفکر و اندیشه عنایت فرمود و زمینه پیشرفت و تعالی او را فراهم نمود.

مهرماه، نوید دهنده بهار تعلیم و تربیت و سرآغاز بالندگی علمی کشور است و مقارن شدن شروع سال تحصیلی با آغاز ماه ربیع الاول بسیار نیکوست. ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، شروع دلنشین درس و دانشگاه را به دانشجویان عزیز به ویژه دانشجویان جدید الورود تبریک عرض نموده و به منظور هرچه بهتر برگزار شدن کلاس های نیمسال اول 1402-1401 توجه دانشجویان گرامی را به موارد ذیل جلب می نماید:

 

به منظور همراهی با جریان پیشرفته فن آوری آموزشی و استفاده از آموزش تاثیرگذار و عمیق، این واحد دانشگاهی برخی از کلاس های خود را به صورت آموزش هوشمند و ترکیبی برگزار می نماید. از قابلیت های این نوع آموزش می توان به در دسترس بودن فایل های درسی، تمرکز بر تدریس استاد به جای نت برداری و ... اشاره نمود. لذا به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند:
کلیه دروس هوشمند مطابق لیست زیر به صورت آموزش ترکیبی از روز شنبه مورخ 1401/07/23 از طریق سامانه سامد به آدرس https://samed.isfahan.iau.ir با نام کاربری: شماره دانشجویی و رمز عبور: شماره دانشجویی در دسترس می باشد. کلاس جبرانی دروس متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی
واحد اصفهان (خوراسگان)
تعداد بازدید:
12698
Powered by DorsaPortal